tisdag 7 oktober 2008

första inlägget på länge...och det är tillägnat fröken Picasso <3

Jag önskar det fanns nåt jag kunde säga,
något unikt, något som inte blivit sagt förut.

Kan inte sätta fingret på vad det är, om det är din fantastiska utstrålning,
eller kanske den enkla orsaken att en såpass stor stjärna som du,
har en så avväpnande lugn och framför allt ödmjuk attityd.
Något speciellt är det med dig, det går inte att förneka.

För du är inte som de andra, du är så jordnära, så äkta.
Du tar dig tid att prata bort en stund,
men framför allt är du så genomgod och snäll.
Du kallar oss för änglar, men faktum är,
att vi vore inget utan dig, du är den absolut finaste ängeln på jorden.

Vad som händer i framtiden står än så länge skrivet i stjärnorna,
men jag tror jag talar för alla dina närmaste fans, när jag skriver detta:
Oavsett vad som händer, oavsett vad framtiden för med sig,
det spelar ingen roll om det är glädje eller sorg, blå himmel eller gråa moln,
så kommer vi alltid, alltid finnas där och stötta dig.

Du är helt enkelt så himla snäll och bra på alla sätt och vis,
du är för genomgod och ödmjuk för att det skall gå att beskriva.
but as long as you're with us, it's a winning streak.

Marie Picasso - now and forever
/Kim


1 kommentar:

  1. ... ja, det finns verkligen bara en som du marie <3. Du är bäst, fantastisk och allt !
    & vi kommer som sagt alltid finnas här för dig ! <3 Älskar dig !

    SvaraRadera

Add A Comment