fredag 26 december 2008

om dethär med....

...msnkontakter som blir vänner...och lite om önskningar också :-)
Detta inlägg är inte så mycket tankar ifrån min sida, utan detta är helt enkelt
ett litet brev, ett brev till en person som står mig nära, även fast vi inte träffats IRL

Anna H Kameltå - här är mitt brev till dig.
Som synes önskebaserat, men också ett försök att förklara
hur mycket du betyder för mig.


Om jag bara hade en önskan just nu,
så vore det att att jag kunde vara där med dig,
eller iallafall beskriva hur mycket du betyder för mig.
Sen vore ju en annan önskan att jag kunde ge tillbaks,
lite av all den kärlek och glädje du utstrålar,
både som msn-kontakt och genom din musik.

För tro mig, även fast jag inte träffat dig IRL,
utan bara som sagt på MSN, communities på internet och
genom din musik, så har du ändå blivit en så himla bra vän,
mer eller mindre obeskrivligt bra.

Detta kanske låter som en kärleksförklaring,
men det är bara något så enkelt som ett litet brev,
skrivet från en vän till en annan.

Through joy and sorrow,
you're always in my heart.

Tack för att du är min vän,
jag är dig evigt tacksam för allt.
Många kramar från kimmen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Add A Comment