måndag 10 maj 2010

Nästan en månad sen sist.

Tiden går fort när man har kul vad det verkar :-)
frågan är ”vad har hänt på sistone riktigt?
Svaret? Inte sådär väldigt mycket.
Går i skola på dagarna, skriver texter och sitter på facebook/
twitter/msn på kvällarna.


Har förövrigt startat en till blogg.
Den hittas på http://blogg.alandstidningen.ax/vulnerable
Kommer dock uppdatera denna med, 
dont worry about that ;-)


Planeringar angående den närmaste framtiden då
Som det ser ut nu så kommer jag att åka ner till åland den 11.6.
Börjar praktik där den ... 14:e tror jag det var ;-)
Åker troligen tillbaks upp till Korsnäs nångång i slutet på augusti
och blir uppe till jul. That's the plan so far :-)


Den stora frågan då: 
Trivs jag i Korsnäs?
Låt oss säga såhär: Även om det som alla nya ställen är rätt främmande,
så är det ändå väldigt litet, med andra ord väldigt lätt att känna sig som hemma i.
Alla folk hälsar, även fast man inte känner dem ^^
Men, handen på hjärtat, fast jag trivs bra häruppe så känns det ändå
som att Åland är hemma..enda skilladen är att jag har två ”hemma” nu.


Anyway, skall börja avsluta detta inlägget,
och samtidigt lägga in ett halvt löfte om att
försöka bli bättre på att blogga här ;-)


Take care everyone.
Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Add A Comment