fredag 2 maj 2008

bang! hole-in-one!

Äntligen har jag träffat rätt, funnit vad jag letat efter så länge.
I början var jag inte säker, jag tvivlade och velade.
Men nu har jag förstått, alla bitar har fallit på plats.
Pusslet har börjat lägga sig, bit för bit formar det en helhet.

Du har fått mig att uppleva kärlek igen,
denna gång en kärlek som jag aldrig upplevt.
(Det måste vara såhär den där "bang on the nose"- känslan känns)

You and me forever, that's what I want it to be like.
Come hell or high water, you and me, We'll never ever part.
I love you so badly, without you I'm nothing but a shattered porcelain piece.
A body once whole and full of happiness, shattered to small pieces.

I love you - jag älskar dig - minä rakastan sinua - ich liebe dich

Du och jag - till tiders ände,
det har sagts förut, men det tål hoppeligen att sägas igen,
ty jag kommer att upprepa det fler gånger.

Kim & Fia - 28/3 -08 -> evighet


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Add A Comment