torsdag 1 maj 2008

Jag hjärta dig

Har äntligen insett det, det tog tid, men det gick in till slut.
Tack för att du finns, du gör min dag solig, du värmer mig i den kalla natten.
Jag trodde aldrig det skulle bli såhär när vi började flumma på communityt (heter det så?),
trodde aldrig att en TV kunde leda till dethär :P
Vad kan man skriva, de två senaste veckorna har verkligen vänt mitt liv upp och ner.

Den dan du kom in i mitt liv
trodde jag aldrig att det skulle bli såhär
Vi började som vänner, men nåt hände
vi växlade nr, vi började prata med varann.

Sedan hände nåt märkligt.
Jag började rodna när vi pratade,
jag log som en tok när du ringde,
jag trodde aldrig jag skulle känna kärlek
men jag hade fel.

Så, Tack för att du visade mig vad äkta kärlek är,
tack för att du finns, för att du är du.
Älskar dig, nu och för alltid
KH och SF - till tiders ände.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Add A Comment