måndag 11 maj 2009

Kim on the run

Jepp, idag står mycket på agendan. Kanske inte många olika grejer, men sånt som helst bör göras "igår". Ska slänga i mig nåt ätbart först, sen rensa inredning ur en bil, fara o fixa soppa till en annan (cyklandes, watch out =)).
Orsaken är att jag fortfarande väntar på delar till en tredje bil som kommer att bli min daily driver...när den blir besiktad o klar. När det sker återstår dock att se. A killer machine needs its time.
Jag trivs ändå dock, det ska hända saker lite nu som då, annars blir det tråkigt - och det vill vi ju inte att ska hända.

Vad annars då? Har inte hänt nåt speciellt, blev krog i helgen, skön upplevelse, Carola gästsjöng i coverbandet, kimmen höll på föll baklänges av förvåning, allt som vanligt. Nästa runda blir högst troligen den 23:e. Be there, crazyness is always an option =)
Söndagen blev väldigt lugn. Spenderades i sängen, vid datorn samt lite svagt utomhus på kvällskvisten. Sweet as candy om ni frågar mig.

Så blev då även detta ett hyfsat långt blogginlägg. Riset är klart, kycklingen är på värmning, time to eat.

Tjing!
/Kim

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Add A Comment