söndag 31 maj 2009

maj månads sista inlägg

sista inlägget för maj då. Hmm, vad har hänt denna sista vecka? Många känslor har det varit iallafall. Var på arkentjohej förra lördan. Finns många ord att säga om detta, men kan enklast sammanfattas som "så in i helskottas kul". Träffade många fler än väntat, bekanta ansikten, mindre bekanta ansikten, skön stämning, inget bråk (minus det man åkte på när man skulle hem, men det är smällar man får ta, no hard feelings från min sida iaf).

Måste dock säga att en sak förvånade mig rejält, inget jag tänker nämna närmare här dock, iallafall inte när det gäller personer, helt enkelt pga att "Åland är åland", de som vet, de vet troligen. Skrev iallafall att jag hade smält det, det visade sig vara lögn. Jag undrar än hur nåt sånt kunde hända. Detta kommer dock vädras ut i ett separat inlägg, fortfarande utan att nämna perosner.
Leave that to those who know.
Avslutar detta med att rikta ett stort tack till alla som hänger med här.
Nästa månad händer det mycket grejor, don't miss =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Add A Comment