tisdag 1 september 2009

*** Sabina Najjar ***

Igår var det "den" dagen då.
Dagen då en helt otrolig fighter skulle fyllt 35.
Det var också en dag jag sett framemot sen den 31 mars,
dock mer med fasa för att börja lipa öppet än med glädje.
Detta helt enkelt på grund av att det samtidigt är fem månader sen
hon lämnade denna världen och himlen samtidigt fick tillbaks
en av sina allra vackraste änglar och starkast lysande stjärnor.

Jag tror dock jag skriver vad rätt så många redan anar och vet,
när jag skriver att få människor har berört mitt hjärta
och samtidigt fått mig att falla på knä som henne.
Hon var och är så otroligt genomgod på alla vis.
Helt enkelt en krigarprinsessa med ett hjärta av guld.

Jag önskar jag kunde skriva till dig och berätta
hur mycket jag saknar dig.

5 kommentarer:

  1. Den i inlägget ovanför =S

    SvaraRadera
  2. Men är de nån du mist eller vad... ? =(

    SvaraRadera
  3. http://mittlivsabina74.blogspot.com/2009_02_01_archive.html

    läs därifrån och framåt ;)

    SvaraRadera
  4. Aha hon.. Den bloggen har du på MSN... Skit... MEn hur känner du henne (kände)

    SvaraRadera

Add A Comment