måndag 12 oktober 2009

and here comes the thing :-)

Allt i kursiv stil såklart =)

Tack så otroligt mycket för att du finns i mitt liv.
Även när en dag ser ut att kunna bli den värsta någonsin,
så får du den ändå att sluta i ett enda stort leende.
Fråga mig inte hur du gör det,
svaret på det vet vi båda redan =)
Vänskap, förståelse och humor som är galnare än f*n själv ibland.

Nä, men ärligt talat,
jag är verkligen otroligt stolt och glad över att du finns.
Kanske inte har vetat det förut, men nu känns det
som att ett hål har lagts igen av dig.
Du betyder verkligen mer för mig än jag nånsin kunnat ana,
eller ens kunnat föreställa mig.

Tack så otroligt, fantastiskt, jättemycket för att du finns.
Hoppas denna vänskapen varar länge än.
Hugs to you from me


Mickiz forever <3 :-)

2 kommentarer:

  1. *TÅRAR* Vackraste jag läst, och jag suger i mej det!! Behövs! LOVE Y!!

    SvaraRadera
  2. sug på du :) du är värd det :) Love Y 2!

    SvaraRadera

Add A Comment